Як не помилитись, беручи участь в тендері

Починаючи з 2016-го року, популярність тендерів на території України значно зросла. На сьогодні, у всіх містах країни діє правило, що стосується роботи державних установ. Проводячи будь які закупівлі, або ж шукаючи підрядника для виконання ремонтних робіт, все це повинно проводитись в форматів тендеру.

Таким чином, держава намагається боротися з корупцією у сфері закупок. В цьому допомагає система ProZorro. Для того, щоб отримати доступ до тендерних оголошень, вам потрібно знайти електронний майданчик з акредитацією. Українська універсальна біржа – це один з перевірених сервісів. Якщо у вас немає бажання перебирати всі 10 наявних майданчиків, можете перейти за посиланням https://tender.uub.com.ua/pro-prozorro/elektronni-tendery-odesa-4-v-rejtingu-po-ukraini й зекономити свій же час.

Цікаві моменти, що відносяться до тендерів

Почати варто з того, що обов’язковою умовою є перевірка наданих даних. Мова йде про те, що замовник завжди перевіряє всі заявки, які потрапляють на розгляд. Це означає, що намагаючись проігнорувати хоч один мінімальний пункт, з великою ймовірністю ваша заявка буде відхилена.

Тендерна система максимально добре продумана, тому навіть самі дрібні помилки є серйозним приводом для того, щоб отримати відмову. 

Важливо зазначити, що сама заявка повинна подаватися саме українською мовою і цей момент не потрібно ігнорувати. Цей пункт актуальний і стосовно опису документів, сертифікату та всього пакету паперів в цілому. У випадку, коли все це оформлено іншою мовою, завжди повинен бути оригінал з перекладом на українську. 

Що стосується цінової політики, то це ще один досить цікавий момент. В будь-якому місті буде працювати система, коли замовник в першу чергу звертає увагу на найбільш економічно вигідні пропозиції.

Також, існують і нецінові критерії, до яких можна сміливо віднести:

  • Запланований термін, відведений на повне завершення проекту;
  • Доступні умови для проведення сплати за надання послуг;
  • Об’єм експлуатаційних витрат;
  • Наявність гарантійного обслуговування;
  • Відповідний штат кваліфікованих спеціалістів.

Особливу увагу рекомендують приділяти контролю часових рамок. Тобто, учасник повинен розуміти, що йому потрібно подати заявку вчасно. Більш того, якщо він не впевнений в тому, що вона оформлена правильно, потрібно мати певний запас для того, щоб внести корективи. Якщо цього запасу немає, варто з самого початку звернутися до юристів, та проконсультуватися по цьому питанню.