Персональний кабінет у Прозорро

Замовник має можливість відшукати свій аукціон і спостерігати за тим, як він йде. Це допустимо здійснити методом: зробити перехід по посиланню, яка зазначена в особистому кабінеті в електронному майданчику. За межами особистого кабінету за отриманим ID номером. Це допустимо здійснити на всіх закупівельних майданчиках. Варто розібрати детально, яким чином проводиться аукціон. Послідовність проведення аукціону.

У разі, якщо замовник до того моменту, як почався аукціон зробить перехід за посиланням, то матиме можливість побачити віконце, де зазначено наступне: аукціон в стані «очікування». Іншими словами, його початок ще не відбулося; час, який залишився до початку аукціону; ключова інформація по тендеру: ID закупівлі назва замовника предмет закупівлі. 

В процесі починання аукціону система йде на п’яти хвилинну перерву. В даний період є можливість ознайомитися з інформацією про кількість постачальників. Зверніть увагу на те, що їх найменувань немає. Буде можливість бачити лише номери: «Учасник 1», «Учасник 2» і ін. 

Інша інформація, що має доступ, є початкові ставки. Крім цього, під час «п’ятихвилинки» за ознакою «Ціна» або «Наведена ціна» утворюється ряд постачальників: від найбільш високій до найнижчої вартості. 

В процесі проведення раундів аукціону є можливість першим знизити тендерну пропозицію (ТП) або не змінювати його зобов’язаний постачальник, його тендерна пропозиція має бути найбільш дорогою на стадії надання пропозицій, тобто в минулому раунді. Одночасно з цим зменшити власну ціну він має право на суму, що не перевищує крок аукціону, або в цілому не вносити в неї зміни. Крок аукціону на Прозорро має від 0,5% до 3% від бажаної ціни покупки.

Як вже було написано раніше, продавець має можливість знизити вартість не менше, ніж на крок аукціону. У разі, якщо продавець захотів не зменшувати вартість власного ТП в період понижуючого аукціону, він не дивлячись ні на що буде брати участь у торгах. 

Приступити до зниження вартості продавець має можливість у всіх раундах. Другий і третій раунди аукціону в Прозорро проводяться по цим же правилам, що і попередній. І лише після завершення наступного третього раунду оголошують підсумки. Лише на даному етапі допустимо дізнатися відомості про найменування компаній, які беруть участь в проведенні аукціону. Крім цього, вже після оприлюднення підсумків стануть відомі перші ставки і вартість пропозицій, які подали торговці в 3 раундах.

Аукціон з використанням нецінових критеріїв

У разі, якщо замовник застосовує нецінові умови покупки, аукціон здійснюється за вказаною вартістю. Даний аукціон володіє власними властивостями. Треба дізнатися, якими конкретно. Замовник, як і під час проведення «стандартного» аукціону, під час відкриття сторінки в Інтернеті за посиланням стане спостерігати лише тільки зазначені вартості постачальників. Повна вартість і коефіцієнт корекції стануть недосяжними. А постачальник, який подав пропозицію, має можливість бачити власну зазначену і повну вартість. Під час проведення аукціону, коли настане час постачальнику зменшити власну зазначену вартість, він має право внести зміни до вказаної або вартість в повній обсязі. Два даних поля допустимо коригувати. До того ж коефіцієнт корекції можна змінити. Уже після завершення проведення аукціону виявляються всі реальні ціни постачальників, а також їх коефіцієнти корекції.

Що таке редукціон на Прозорро

По суті, це зворотний аукціон, де вони конкурують за ймовірність постачання клієнту певної послуги чи продукту. Перемагає той учасник, вартість якого в кінцевому підсумку буде мінімальною, а експлуатаційні властивості послуги чи товару збігаються з тими, що затверджені у тендерній документації.

Prozorro 2 це дійсно цілісна система. У Законі «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року описано:

  1. Електронні торги в системі публічних закупівель Prozorro;
  2. Конкурентний діалог у системі державних закупівель Prozorro;
  3. Процедура переговорів у системі публічних закупівель Prozorro.

Багато державних придбань здійснюються за допомогою електронної торгівлі https://sale.uub.com.ua/news/zemelqni-aukciony-na-majdanchyku-ukraqinsqkoqi-universalqnoqi-birzhi. Конкурентне спілкування використовується, коли клієнтові не легко зробити вибір у систематизації та технічних даних розроблених робіт, або коли відбувається закупівля наукових експериментів та довідкових послуг. Проведення дебатів є винятковим варіантом і використовується частіше за всіх для проведення конкурсів в архітектурі та отримання шедеврів мистецтва. Особливо достовірні дані зафіксовані у розділі IV Закону України «Про публічні закупівлі».